1977 Moto Guzzi 850 T3 California Polizia
Deze Moto Guzzi kwam binnen als schademotor met een WOK (Wacht Op Keuren) status. Er was een auto achterop gereden waardoor de achterzijde van de motor behoorlijk vervormd was. De uiteinden van het Tonti frame waren wat verbogen en de achtervelg had een deukje. De grootste schade bleek echter verassend genoeg in de koffers te zitten.
De framebuizen zijn gericht, om de originele achternaaf is een nieuwe Borrani velg gespaakt, de zadelpan is rechtgetrokken en alle beschadigde onderdelen zijn gerepareerd of zonodig vervangen waarbij zo veel mogelijk originele Moto Guzzi onderdelen zijn gebruikt.
Na deze reparaties is de motor ter keuring aangeboden bij de RDW waarna deze het originele kenteken heeft teruggekregen.
Vervolgens zijn de koffers uit elkaar gehaald en zijn er polyester mallen gemaakt van onbeschadigde hoeken waarmee weggeslagen andere hoeken gereconstrueerd konden worden. Hierna zijn de kofferschalen weer aan elkaar gelamineerd en zorgvuldig strak getrokken.
Er zijn nieuwe transfers ontworpen in een periode correcte Moto Guzzi stijl. Deze transfers zijn op de inmiddels zwart gelakte koffers geplakt waarna alles met een blanke 2k lak is afgewerkt en is voorzien van nieuw hang- en sluitwerk.
Het resultaat is een bijna in nieuwstaat verkerende motor die weer jaren mee kan.